כתיבת עבודות באנגלית לסטודנטים שלומדים בחו"ל

כתיבת עבודות באנגלית לסטודנטים שלומדים בחו"ל

את העסק שלי לעזרה בפתרון מטלות וכתיבת עבודות אקדמיות הקמתי לפני כמעט עשרים שנה – בתחילת שנות האלפיים. אז עוד לא הייתי גיא תאודורו – כותב עבודות מקצועי, הייתי סתם גיא, שחברים ממליצים עליו לחברים אחרים שלהם שהתקשו באוניברסיטה או במכללה.
הקמתי את העסק בעשר אצבעות, עם המון עבודה קשה ועוד יותר הרבה רצון טוב. מה שהניע אותי באותן השנים היה אמונה תמימה שבלעדיי – אין לסטודנטים האלה אפשרות לסיים את התואר. אבל עם השנים, יחד עם ידע וניסיון – הגיעה גם שחיקה. ידעתי שאני טוב, וידעתי שאני עושה טוב לאחרים, אבל כבר לא הרגשתי שום אתגר אינטלקטואלי. ואז פנה אלי ג'ון.

 

איך התחלתי עם כתיבת עבודות אקדמיות באנגלית

ג'ון (שאת שמו שינתי כדי לשמור על הפרטיות שלו) היה סטודנט ישראלי בקולג' יוקרתי בארצות הברית. הוא הגיע אליי דרך חבר של חבר של ידידה טובה, וסיפר שהוא מתקשה בכתיבת עבודות ברמה שתספק את המרצים שלו. הוא שאל אם במקרה אני עוסק גם בכתיבת עבודות באנגלית, ואם אני יכול לעזור לו.
זו הייתה הפעם הראשונה מאז שהקמתי את העסק שקיבלתי בקשה לעזרה בכתיבת עבודות באנגלית. אני לא יודע אם זה בגלל הניחוח של חו"ל שהיה בהודעה של ג'ון, או דווקא האתגר שהציבה כתיבה באנגלית – אבל פתאום הרגשתי איך אני מתמלא במשיכה חדשה למקצוע שלי.

 

כתיבת עבודות לסטודנטים באנגלית – נסיון של מעל עשור

מאז עברו יותר מעשר שנים. עזרתי לעוד עשרות סטודנטים ישראלים שלמדו באוניברסיטאות וקולג'ים ברחבי העולם בכתיבה של עבודות באנגלית, עזרתי בפתרון מטלות באנגלית ואפילו עזרתי לכמה סטודנטים לתואר שני עם התזה שלהם – כן, תזה באנגלית. כיום אני מנצל את כל הידע שצברתי כדי לעזור לעוד סטודנטים ישראלים בחו"ל בכתיבת העבודות שלהם.

 

עזרה בכתיבת עבודות לסטודנטים באנגלית בשלל תחומים

אתם תתפלאו לגלות כמה החומר הנלמד במוסדות האקדמיים בישראל שונה מהחומר הנלמד בחו"ל. גם הרמה הנדרשת לעבודות היא גבוהה יותר. אם אתם מחפשים עזרה מקצועית בכתיבת עבודות באנגלית – אתם חייבים לפנות למישהו מקצועי. מישהו, ובכן, כמוני. אני יכול לעזור לכם למשל ב:

  • כתיבת עבודות במנהל עסקים באנגלית
  • כתיבת עבודות במדעי המדינה באנגלית
  • כתיבת עבודות בהיסטוריה באנגלית
  • כתיבת עבודות ברפואה באנגלית
  • כתיבת עבודות בספרות באנגלית
  • כתיבת עבודות במשפטים באנגלית
  • כתיבת עבודות בסוציולוגיה באנגלית
  • כתיבת עבודות בפסיכולוגיה באנגלית

 

ועוד בתחומים רבים. אז עזרו לי לעזור לכם בעבודות, וצרו איתי קשר במייל guytheodoro80@gmail.com

או פנו אלי דרך הטופס ונדבר על איך אוכל לעזור.

פנו דרך הטופס: